Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Mia - 27 juni 2010 19:00

Ja då va midsommarhelgen avklarad. Blev en trevlig helg trots att nåra bangade från de sen ett halvår tillbaka planerade julbordet. Men men julbord blev de iaf å trevligt va de igår, massa vin å annan alkohol till å struntprat fram till halv två eller nåt. Har vart rätt trött idag, men har inte kunnat sitta hemma i det fina vädret så jag tog en tur till päronen efter att karln åkt hem. Nu kommer ja inte att träffa honom på ett par veckor eftersom jag jobbar nästa helg. Vet inte riktigt hur jag känner för det, iofs skönt att vara ifrån varann ett tag men trist samtidigt. Fattar inte varför jag ska vara så kluven när det gäller å va tillsammans med nån. Spelar liksom ingen roll hur mycket känslor jag har eller så, finns ändå en del som känns som att ja vill ha för mig själv å en massa sånt. Aja så kan det va.


Pöss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards