Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Mia - 18 juni 2010 17:58

Igen. Eftersom den gamla bloggsidan skulle ändra form så man va tvungen å nyregistrera sig där med en ny mailadress och ja ids inte skaffa en ny mailadress enbart för att kunna nyregistrera en blogg för att sidan ska ändra form. Så då fick de bli en helt ny blogg på annan plats å så hamnade jag här då. Får se hur lång tid det tar innan jag hunnit lära mig att det är till den här sidan jag ska när jag ska blogga, men det löser sig. Idag fick jag iaf reda på att jag blivit godkänd på min c-uppsats, skönt att ha det avklarat iaf då kan jag släppa allt som har med skolan ett tag framöver å verkligen vara ledig när jag är ledig från semesterviket. Skönt.


Kommer att skriva mer en annan gång.


Ha de så länge!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards