Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Mia - 23 juni 2010 09:00

Tänkte jag skulle försöka hålla mig vaken lite längre än vanligt igårkväll, så jag kunde sova lite längre än vanligt imorse. Men de gick inget vidare att hålla mig vaken, somnade i vanlig tid, vilket iofs va bra gjort ändå eftersom ja va så trött. Men ja sov iaf nån timme extra imorse, vilket va bra gjort. Ska väl ändå ta å lata mig större delen av dan idag, iaf fram till tresnåret, då ja ska göra mig iordning å knalla ner på stan i ett par ärenden innan ja knallar vidare till jobbet, börjar klockan fyra idag, ska ha ett 15 timmars nattpass så ja slutar sju imorronbitti. Kommer nog å va rätt utslagen då ja kommer hem, men de blir bara till att sova nåra timmar så ja kan vända tillbaka dygnet, å så ska ja hinna me lite på stan imorron igen. Förhoppningsvis hinner ja iaf blöja en del i min mastodontbok inatt på jobbet så jag kommer nån vart med den nån gång.


Skulle vilja åka bort å göra nåt kul i sommar även om det bara är för nåra dar. Men ja har ju tyvärr inte särskilt mycket pengar å även om jag haft det skulle jag inte ha en aning om vart jag skulle åka, och ingen att åka med... Har ju trots all en del lediga dagar då och då, så det hade vart kul att komma iväg och göra och se nåt annat då. Men men jag får väl utnyttja min lediga tid på det vanliga sättet, sitta hemma för mig själv å glo in i väggen typ, med nåt avbrott för en promenad på stan, viljet ju e så enormt spännande här. Eller inte.


Aja, hade alla så länge.


Pöss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards