Direktlänk till inlägg 8 september 2010

Trodde ni på de själva eller?

Av Mia - 8 september 2010 17:13

Haha, blev ju inte förvånad över att poolen messade mig igår å undrade om jag kunde jobba i helgen. Har ju bara vart ledig två hela helger på åtta veckor eller nåt, så därför måste vi ju fråga lilla Mia eftersom hon nu vart ledig en hel helg den helg som var. Å så e de ju marknad i stan å eftersom hon jobbat bort varenda helg det hänt nåt kul under hela sommaren vill hon säkert inte gå på markanden heller å träffa sina kompisar utan hon vill nog jobba nu med, särskilt 24 timmar utan varken rast eller sömn mellan fredag å lördag. Släng er i väggen, de e tamig fan på tiden att jag får chansen å ha ett liv jag med! Nog för att jag behöver pengar, det behöver man ju jämt, men inte till vilket pris som helst. Förlorar jag det lilla så kallade liv jag har på kuppen kan det va!! Jobbar gärna helger, men inte varenda en, å särskilt inte varenda helg då de händer nåt, när ska man då ha ett liv liksom? Kan hoppa in å jobba nåra helger på rad igen, bara jag får vara ledig en eller två emellanåt å göra nåt kul liksom.


Ha de alla!


Pöss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 7 augusti 2014 10:00


  Man skjuter en björn i Lainio. I den stinkande björnmagen hittar man ett finger från en människa. Några månader senare hittas Sol-Britt Uusitalo mördad i sitt hem. Hon har blivit brutalt ihjälstucken med en grep. Kammaråklagare Rebecca Martinsso...

Av Mia - 31 juli 2014 07:50


   Kroppen som hittas i en port i Norra Hammarbyhamnen är helt massakerad. Det är fotbollsspelaren Sebastian Lilja och man tror att det är en hämnd för att han bytt klubb. Sitt sista år i livet fick han förstört av anonyma hot. Det gör saken enkel ...

Av Mia - 24 juli 2014 11:33


  Hilda Glas återvänder till sina hemtrakter för att göra AT-tjänst på Oskarshamns lasarett, samma sjukhus hennes mamma avled på. När Hilda råkar komma över mammans journal inser hon att hon måste ta tag i sin outredda bakgrund. Vad hände egentlig...

Av Mia - 17 juli 2014 12:05


  En ung småbarnsmammam hittas död bakom ett daghem i förorten Axelsberg. Hon är det fjärde offret på kort tid under liknande omständigheter; kvinna, ung, mamma, knivhuggen bakifrån. På Kvällspressen anar man en seriemördare och snart har man fått...

Av Mia - 10 juli 2014 08:23


  Tre systrar flyttar hem. Eller de kommer i alla fall hem för att fira sin mammas 70-årsdag. Elin lämnar modelluppdrag och sin en gång så glamorösa livsstil i Paris. Lova ger upp sina studier i London för att flytta hem tills hon vet vad hon vill...

Ovido - Quiz & Flashcards