Alla inlägg den 28 september 2010

Av Mia - 28 september 2010 09:48

Har haft ont i halsen och varit svullen där sen i lördags, börjar bli en aning drygt eftersom jag sovit värdelöst som en kratta pga de dom senaste två nätterna. Trött som satan. Gör ont å svälja så äta känns ju inte särskilt lockande, tur att de funkar med flytande och att te lindrar för stunden åtminstånde. Har sjukt många slutuppgifter å skriva å lämna in den här veckan åsså, känns ju inte som att jag kommer att bli godkänd på den här kursen. Orkar inte riktigt bry mig heller om jag ska vara ärlig. Hade vart så skönt med ett fast jobb, med en fast inkomst och rätt till en veckas semester eller två varje år. Fyra veckor i streck skulle jag aldrig klara av, har ju aldrig vart ledig så länge så jag skulle klättra på väggarna av att gå hemma en vecka utan att ha nåt å göra, men de skulle va skönt å veta att jag kunde ta ut en vecka nån gång om jag kände för att åka bort på semester eller nåt. Att ha råd å äntligen köpa en bil hade inte heller vart så dumt. Har ju liksom haft körkort i tio år snart å har fortfarande inte haft råd å köpa nån bil hur illa e inte det.


Nä ha de!


Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards