Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Mia - 28 augusti 2010 08:14

Att när man får den högsta lönen man nånsin fått i hela sitt liv så går typ HELA jävla lönen till räkningar bara för att man fick en pissräkning man inte väntat sig plus att man legat back i flera månader. Så mycket glädje hade man av att man slitit arslet av sig hela förbannade sommarn å inte gjort ett enda skit som vart kul. Kostade ändå på mig att köpa den nya mobilen som jag hittat. Det var jag värd efter att ha tjatat om att skaffa en ny i typ ett år. Tack å lov så får jag väl förhoppningsvis lite csnpengar till veckan så jag har nåt å leva på. Såvida dom inte tänker fortsätta krångla om nåt då. Men de skulle väl vara min vanliga tur om dom kom på nåt å bråka om i sista minuten.

Ska jobba helg idag igen, den femte helgen på sex veckor. Tycker liksom inte jag gjort annat än jobbat helger den här sommaren, har hunnit glömma bort om det över huvudtaget finns nåt annat å göra än att jobba på helgerna. Socialt liv vet jag inte heller hur det är att ha längre eftersom jag knappt haft nåt på flera evigheter. Än så länge är jag iaf inte inbokad på jobb nästa helg, men dom kommer med största sannolikhet att höra av sig i veckan. Har egentligen inte råd att tacka nej, men nu tänker jag inte jobba en enda helg till innan jag iaf fått vara ledig två.


Annars då... Ja det hinner inte va så mycket mer eftersom jag enbart jobbat och den här veckan förberett det som går inför skolstarten på måndag.


Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards