Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Mia - 23 augusti 2010 18:20

att när jag har en ledig dag eller två så e de självklart nåt som måste krångla så ja inte kan njuta av ledigheten, om inte som jag vill, men iaf på de bästa sätt jag kan... tänkte slå mig ner å zappa på dumburken å bara va men då har såklart varenda kanaljävel utom en å den enda som funkar e den jag aldrig nånsin tittar på. Varför skulle nåt va enkelt nån gång i mitt liv för?


Har iaf reggat mig för första kursen på terminen idag å vart på bibblan, fick dock bara me mig två böcker hem resten va dom tvungna å beställa hem. Imorronbitti ska ja ner på stan ett ärende, sen lutar det åt att jag åker ut till päronen i brist på annan sysselsättning, har ingen lust å bara hänga hemma för mig själv e så sjukt trist.


Nu när jag äntligen har fem dagars halvt om halvt semester så händer inget kul å alla andra har slutat sin semester å jobbar på dagarna så man har ju liksom inget å göra..


Aja ha de alla!

Ovido - Quiz & Flashcards