Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Mia - 16 augusti 2010 19:16

Insåg att det va ett tag sen jag var in här och skrev nåt. Har vart en del jobbande på sista tiden å när jag vart ledig har det vart lite annat. Var bla på dop i lördags, vilket va rätt mysigt då det var ett trädgårdsdop hemma i mammas barndomshem. Enda nackdelen va väl att man va tvungen å va social me släkt å de e inget jag är överdrivet förtjust i.


Fick mess från polen idag åsså å dom undrade om jag kunde jobba på lördag. Det skulle jag iofs ha kunnat göra, men kände att det inte var nån hit då jag precis jobbat natt å gått av det passet på fredag morgon. Då hinner man ju knappt bli människa igen till lördag morgon. Har dessutom bara varit ledig en helg den senaste månaden å skulle uppskatta att få chansen att ha ett eget liv nån gång då alla man känner e lediga åsså, vad har jag för glädje att vara ledig på vardagar då alla andra jobbar om jag alltid jobbar då alla andra e lediga liksom. Pengarna hade förvisso inte vart fel, men det blir tröttsamt i längden att va ledig en helg i månaden bara. Så efter att ha jobbat tre helger i rad, så vill jag gärna vara ledig iaf i två helger i rad innan jag jobbar helg nästa gång.


Annars då... Börjar skolan igen om en å en halv vecka, i brist på annat.

Å så e de lite annat som e på g, eller i alla fall i görningen å på planeringsstadiet inför framtiden, men det är inget jag ska ta upp här. Det kommer att visa sig för närmast sörjande förr eller senare i alla fall.


Nä, ha det alla!


Pöss!

Ovido - Quiz & Flashcards