Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Värdelös

Av Mia - 12 januari 2011 08:25

Jag är riktigt värdelös på att uppdatera min blogg har jag märkt. Det har jag iofs nämnt förut med, men nu måste jag verkligen ta mig i kragen och bättra mig. Och dessutom skriva även dom gånger jag inte bara sitter och gnäller utan kan skriva nåt positivt åsså.


Eftersom jag inte skrivit nåt sen mellandagarna får jag väl börja med att summera förra året. Hmmm...

Det såg väl mest ut som alla andra år, pluggade som en gris första halvan, sommaren gick i vanlig ordning till att jobba arslet av sig och hösten skulle ägnas åt studier var det tänkt. Men eftersom batterierna var totalt slut, och jag varken gjort nåt kul ens över en helg på hela året och dessutom inte hade nåt kul att se fram emot blev det inte mycket bevänt med studierna. Underkänd på varenda kurs hela höstterminen och jag har fortfarande inte ens orkat bry mig om det.


Nya året då? Ja det hade väl kunnat börja en aning roligare, inledde det nya året med en mensvärk från helvetet, så illa brukar det inte vara, men den här gången skulle det tydligen va så. När den väl va över åkte jag på förkylning ist, som tack och lov börjar gå över.


Så vad ska jag göra med det nya året? Har lovat mig själv nån form av förändring så jag har börjat kika mig omkring så smått efter jobb och bostäder i Gbg. Får se vart man hamnat i slutändan. Men förändring ska de iaf bli i mitt liv, nu har jag gått och dragit i samma hjulsprå alldeles för länge =)


Pöss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 7 augusti 2014 10:00


  Man skjuter en björn i Lainio. I den stinkande björnmagen hittar man ett finger från en människa. Några månader senare hittas Sol-Britt Uusitalo mördad i sitt hem. Hon har blivit brutalt ihjälstucken med en grep. Kammaråklagare Rebecca Martinsso...

Av Mia - 31 juli 2014 07:50


   Kroppen som hittas i en port i Norra Hammarbyhamnen är helt massakerad. Det är fotbollsspelaren Sebastian Lilja och man tror att det är en hämnd för att han bytt klubb. Sitt sista år i livet fick han förstört av anonyma hot. Det gör saken enkel ...

Av Mia - 24 juli 2014 11:33


  Hilda Glas återvänder till sina hemtrakter för att göra AT-tjänst på Oskarshamns lasarett, samma sjukhus hennes mamma avled på. När Hilda råkar komma över mammans journal inser hon att hon måste ta tag i sin outredda bakgrund. Vad hände egentlig...

Av Mia - 17 juli 2014 12:05


  En ung småbarnsmammam hittas död bakom ett daghem i förorten Axelsberg. Hon är det fjärde offret på kort tid under liknande omständigheter; kvinna, ung, mamma, knivhuggen bakifrån. På Kvällspressen anar man en seriemördare och snart har man fått...

Av Mia - 10 juli 2014 08:23


  Tre systrar flyttar hem. Eller de kommer i alla fall hem för att fira sin mammas 70-årsdag. Elin lämnar modelluppdrag och sin en gång så glamorösa livsstil i Paris. Lova ger upp sina studier i London för att flytta hem tills hon vet vad hon vill...

Ovido - Quiz & Flashcards