Alla inlägg den 7 november 2010

Av Mia - 7 november 2010 17:31

Hotell Mia är nu fullbelagt, iaf min säng är barikaderad av ett par snusande katter vilket iofs e rätt gosigt. Har vart en rätt intensiv helg i helgen har haft nåt att göra hela tiden för ovanlighetens skull så den har gått fort. Annars brukar jag för det mesta vara rätt sysslolös på helgerna det enda jag har att göra är typ att plugga och vem vill plugga 24 timmar om dygnet varenda dag hela veckan utan att göra nåt annat mellan varven bara för att ha nåt att göra liksom. Imorgon börjar en ny kurs iaf, förhoppningsvis lite roligare än den precis avslutade. Å nästa helg kommer också att gå fort eftersom jag kommer att ha nåt att göta då med som inte heter sitta hemma och plugga. Bla annat fyller mamma år nästa söndag så då ska jag dit och gratta henne.


E rätt seg just nu. Fast jag skulle vilja ha ett socialt liv samtidigt. Ska dock vänta och se hur länge det dröjer innan nån annan drar ihop nåt den här gången, för det mesta varit jag som dragit ihop nåt det senaste halvåret eller nåt, bara nån enstaka gång nån annan gjort det, så ja tänkte lämna över lite mer till nån annan nu ett tag.


Längtar sjuk mycket efter ett jobb nu iaf så man får komma hemifrån lite oftare än en eller två gånger i månaden, å dessutom träffa nån annan än mig själv och katterna. Lite svårt att föra en vettig diskussion med dom även om dom e väldigt söta å charmiga. Tur att jag har dom som sällskapp iaf så jag har nån att prata med. Har ju iofs karn att prata me åsså men de blir ju mest vardag å jag själv har ju inte speciellt mycket att tillföra eftersom jag inte träffar nån annan.


Nu ska jag iaf bädda ner mig me gofiskatterna och mysa lite med dom och läsa lite, känns rätt välförtjänt just nu =)


Ha det!


Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards